Acheter · Maison · Casa Acollidora DEstil Càlid I Natural a Sant Cebrià de Vallalta.
Chamb: 2, Salles de bain: 2
Surface totale: 160 m2
Terrain: 1529 m2
Orientation: Nord-ouest; Meuble: Cuisine équipée
Des del primer moment, transmet una sensació especial de llar. La combinació de la fusta, la llum natural i les vistes al jardí creen un ambient càlid, relaxat i molt acollidor, daquells espais on ve de gust quedar-se. Lhabitatge es distribueix en dues plantes.
A la planta principal hi trobem un agradable saló-menjador amb cuina oberta, un espai pensat per gaudir en família i amb amics. En aquesta mateixa planta també hi ha un bany complet i un fantàstic porxo cobert que amplia la zona destar cap a lexterior i permet gaudir del jardí durant gran part de lany.
Els grans finestrals, dexcellent qualitat, deixen entrar molta llum natural i proporcionen un magnífic aïllament tèrmic i acústic. Per garantir el màxim confort durant tot lany, la casa disposa de bomba de fred i calor, a més duna acollidora llar de foc que aporta un encant especial durant els mesos més frescos.
La planta superior està destinada a la zona de descans i compta amb dues àmplies habitacions dobles, un bany complet, zona de bugaderia, un gran vestidor i una segona llar de foc que aporta encara més calidesa i personalitat a lhabitatge.
A lexterior, la parcella de 1.529 m ofereix privacitat, tranquillitat i múltiples espais per gaudir de la natura, amb arbres fruiters, oliveres i agradables racons on desconnectar del ritme diari.
A més, la propietat compta amb 13 plaques solars, un dipòsit de recollida daigües pluvials de 8.000 litres i climatització eficient, fet que la converteix en un habitatge sostenible, confortable i preparat per al futur.
Una casa amb ànima, ideal per a qui busca tranquillitat, natura i qualitat de vida en un entorn privilegiat del Maresme.
Agencement, design: Air conditionné, Balcon, Cheminée, Chauffage, Débarras, Cour intérieure, TV satellite, Prêt à emménager
L'extérieur: Barbecue, Dépôt d´eau, Urbanisation
Banques, distributeurs automatiques: BBVA - 3180m
Supermarchés: Dia - 3180m; Supermercados Sorli - 3270m; Mercadona - 4660m
Commerces, pharmacies: Botiga de regals - 3160m; Clarel - 3180m; Farmàcia Torrent Colomer - 3220m; Cal Moliné - 3530m; Sorli Discau - 4750m; Farmàcia Alegre Ribalta, Esther - 4940m
Cafés, Restaurants: Los Arcos - 120m; K&V "La Sala" - 3140m; Hilario Pollastres a l'ast - 3160m; CasiKeNo - 3200m; Can Martri - 3220m; Ca La Fina - 3260m
Des plages: Platja del Morer - 4970m; Cala de la Vinyeta - 5030m; Platja de la Cabra - 5030m; Platja de les Roques - 5050m; la Platjola - 5050m; Cala de Les Roques - 5060m
Arrêts d'autobus: Sindicat - 4890m
Éducation: Ca l'Aulet - 2400m; Escola d'Hortsavinyà - 2540m; Escola El Pi Gros - 3220m; Escola Dones d'Aigua - 4430m; Institut Bisbe Sivilla - 4530m












































